Orsa imorgon =)

Hmm... Idag vaknade jag ganska sent, hade ju som sagt  trevligt natt-sällskap, så de blev inte så mycket sova utan typ titta på film å så :)

Gick hem vid halv sex tiden för att äta middag, hade en rolig/Allvarlig diskussion med mina föräldrar om jaah... lite grejer xD hahaha jag å pappa skrattade mest medans mamma verkligen försökte vara seriös :D

sen typ.. somnade jag (A) efter de har jag "packat" dvs. att jag inte ens har börjat ännu:o duschat och fixat mig, sitter i sängen nu, lyssnar på sommar-musik å skriver ner exakt vad jag ska packa ner imorgon när jag klivet upp kl 08:00 :o
kill me -.-'
De e så att jag och mamma åker till Orsa imorgon, å de flesta kläderna jag ska ha med mig hänger på tork och jag har mest gjort andra saker än att packa (A)





Du ska veta att jag saknar en bit, och det är du!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0