Ojojojoj...

Hur bra de nu gick med att ha en uppdaterad blogg har ni kanske märkt?.. inte så bra faktsitk xD
men jaah jag vill blogga och ska börja med de nu igen ;D haha =)

Under sommaren har jag vart med Jenny på hennes landställe under midsommar, sen på hennes landställe igen, sen på mitt landställe med Jenny.
Haft både bra och dåliga kvällar vid Norrviken, underbart mysiga kvällar i trångsund och så ^^,
tihihii ;D Shoppat har jag såklart också gjort =)
självklart va jag på AIK matchen då vi spöade göteborg ;) mohahaha

Imorgon åker jag och min syster på en dagskryssning =) först med båten Silja Europa sen hem me Silja Galaxy ;D
Wohoooo

Blandade bilder från sommaren

solnedgång



jag och jenny <3

brudarna <33333

ett par skor hängde på en el-ledning:D

skor i el-ledning
jadu..

AIK matchen:D

angelica <33

hahaha jag och guzman fick byta kläder på xD

tjena tjena årets solbränna



Skulle hellre dö med heder än att leva med skam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0