vi är så, så, sååå iskalla..!

ooouh;D

I fredags sov ju Jenny här.. lätt roligaste grejen på länge hände då jue (enligt mig..)

I telefonen innan hon kom..

Jenny: du lovar att du har bytt lakan va?
Linnea: Jadå jag lovar^^


Sen när vi precis ska somna så:

Jenny: Linnea är du heeeelt säker på att du bytt lakan..?
Linnea: Ehm.. neej (A)
Jenny: Men linnea :o det luktar ju kill-parfym här!!
(Linnea tar tag i kudden och luktar)
Linnea: Jag känner inte att det luktar.. :(


*tystnad*

Linnea: hahah jag har bytt understa lakanet iaf.. *blinkblink*
Jenny: haha men tur de då? så det är  inge du-vet-vad här där jag ligger?
Linnea: neeh de tror jag inte:D

Så somnade vi som små prinsessor (a) tehi massamassa<3 på min plutt-hoe-Jenny<3



Nästa morgon låg jenny vaken i två timmar innan hon väckte mig.. jag var ju lagom pigg och glad då lix.. -,-

sen så fick vi fixa oss i PANIK tills rickard, anki och anders kom och hämtade oss för vi skulle till Vallentuna:P
haha jag och jenny fick sminka oss och allt i bilen, haha! Vi tittade på innebandy där iaf, jennys lag vann med 8-1 :) men jenny va bänkad som vanligt *blink blink* (hon e skadad..)

Can you be the one..?
The one i trust..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0