vad som hände sen

Efter ultraljudet så kom min syster vid 10-tiden tror jag och hälsade på mig=)


vi satt i dagrummet och pratade lääängeee, blev glad då! tack älskade syster<3

å när vi satt där kom en sjuksköterska och bytte slangar på mig.. IGEN!

sen så fick jag nytt dropp och hon sa också att min gallblåsa var utspänd/ut-töjd.. vilket den kan vara om det har varit en sten i den :S knas..

Sen när min syster åkte tillbaka till jobbet satt jag kvar där med min dator ett ganska bra tag (tittade på film) sen gick jag tillbaka till mitt rum.
fick lite morfin och somnade, och när jag somnade var vi 4 st i min sal...
1,5 timme senare när jag vaknar va jag helt själv i rummet:o de va läskigt;(

Sen gick jag ut i dagrummet igen, fick bara panik av att ligga i min säng å stirra upp i taket eller ut eller nåt;(


Självklart skulle mitt blod åka ut i slangarna HELA TIDEN :o och efter 4 bytningar av dem så tappade jag räkningen :s

men det var bara jobbigt och gjorde ont ;( fick blod i sängen, täcket och på mina sjukhuskläder:o
å ni som känner mig vet ju hur jag e när det gäller blod ? :*

Aja sen så underhöll jag väl mig på nåt sätt med suduko, tidningar, ipod å tack alla som har smsat med mig och så(A)<3

Pappa kom vid 3tiden med dem två senaste säsongerna av 2 and a half men j*vla bra!

vi satt först på mitt rum men sen gick vi till dagrummet å tittade på tv utan ljud:)
sen efter typ 2-3 timmar kom doktorn och pratade med mig å sa att jag skulle få äta lite, sen om det gick bra så fick jag åka hem:D

 

 så jag 'beställde' köttbullar å potatis ^^
 det var ju gott hehe;D hehe gott iaf när man vart hungrig å inte ätit ordentligt sen i typ onsdags.. ?:S

Aja, jag åt det, iaf köttbullarna å lite morötter (A) potatisen va hård:o bläh..

Jag fick ju såklart lite ont i magen å mådde illa av det men sa till doktorn och sjuksköterskan att jag mådde bra och ville hem:D så dem tog ut min kanyl (A) aj..!
sen så bytte jag om (älskade kläder <3) och så packade jag och pappa ihop och fick åka heeeeeeem:D:D:D:D
vi åkte väl hem vid 6tiden kanske.. sov när jag kom hem, tittade på desperate houswives sen va det att sova!!

självklart ska det sitta en sjukling vid utgången å spy.. typ panik.. om ni ville veta^^

det enda felet dem hittade var att min gallblåsa var utspänd/uttöjd :S

idag har jag haft lite ont i magen tills jag åt lunch, då gjorde de h*lvetes ont igen;( fyfään... inte kul!

Och min Diva älskipälskiboo har fått 4st valpar idag(A) 2 hanar och 2 tikar:D en tjockis och tre st smååå  smååå gulligulligull(a)<3



How can I miss you,
if you never have been here..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0