tillbaka från ultraljudet

tillbaka från ultraljudet..

hehe får man säga att doktorn var snygg eller?(a)

aja det tog 45 min att göra det:O ont som fääen..

men han hittade inga stenar, men han hittade inte heller den stora gallgången :s

btw, nån som bjuder på frulle?

aja mitt dropp har fukkat ut.. blev baksug och mitt blod åkte hela vägen i slangarna och upp till påsarna..
kom precis in en tjej som ska operera sig nu, ta bort gallan.. pratat med henne, hon e jätte trevlig=) hoppas det går bra för dig J!
vet inte vad som händer nu
, sitter i väntrummet fortfarande och e hungrig å trött.. vet inte när min läkare kommer och berättar vad som ska hända nu.. -.-

Inga bitar passar in,
jag ger upp hoppet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0