Shan Atci

Wiie orkade mig till skolan idag:)
fast va inte i skolan.. vi va i löthallen och tittade på Shan Atci :D
hahaha fan va kul han va!!

"Hallådär köp blåbär!"
"vafan ska jag med blåbär till? ser jag ut som en jävla polack eller?"
hahaha shit vad vi skrattade ^^


Sen blev det subba med ceder som vi åt på tåget för vi åkte hem=) orkade nästan halva sen fick jag massa ont;(

Sen hemma typ har jag tittat på valparna.. aaaaaaw baby så söwta dem är!! dem ligger där å snuttar å piper.. gulligull!

Sen kom min bror Ae och Malin hit och åt middag med oss:) kul jag fick äta pasta med kyckling utan sås -.- de va ju torrt och gott...

Sen bakade mamma typ superduper goda saffransbullar:o

Sen har jag blivit beroende av Bejeweled Blitz på FB eller vad det heter xD damn asså.. :P

Sen har jag bara chillat galet å så typ:)

En 'dålig' bild på Shan ;D



I just can't belive that I'm losing you...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0