ojsaaaan (A)

heh de va nästan en vecka sen sist jag bloggade sorry..

förra veckan

Onsdag:
Hade kundpass i skolan hela dagen, klippte en tjej som går Måleri 3:an.. som jag inte visste från början och skämde ut mig såklart.. hehe..!

Torsdag:
Praktik, slingade, chillade, fixade med julpyntningen (visade rumpan för halva s:t eriksplan..?) och fick springa iväg å handla lite som vanligt och så=)
Sen på kvällen kom Christian hit och vi var hundvakt tills mina föräldrar kom hem, vi tittade bara på film och chillade:) galet mys!

Fredag:
skolan bestod av dubbel svenska.. snark* sen hade vi herrdesign, då typ klippte jag klart min tävlings-docka=)
det blev en bra början;D sen så blev det mer chill och vi fick åka hem=)
på kvällen det att titta på idol-finalen:D go erik!

Lördag:
hemma, hundvakt
för m&p var på Stora Sthlm Hund 2009 utställningen på Älvsjö mässan=)

Hubbe vann av alla hanarna och blev även BIR! wiiie!
 Sen hamnade han i finalringen=)
Christian
var här då också (ehmm ringde och sa att iprincip är jag hos dig om 8minuter när jag låv å halvsov i soffan), vi tittade väl på film heeelaaa dagen, åt lite och tittade på Robinson, sen någon mer film tills jag somnade på honom ^^  mys

Söndag:
Åkte med mamma och syster till Älvsjö eftersom Hubbe skulle tävla i BlåGul hund :D han blev 2:a av ALLA svenska hundraser:D:D:D vår fina Hubbelito!

Tittade på lite freestyle, uppvisningar och alla grupp-finaler och  BIS finalen:D det var jätte kul!
Sen följde syster med hem och vi slingade och klippte hennes hår och hon gjorde en inpackning i mitt hår!

Idag har jag bara tagit en lååång dusch, sov med inpackningen i håret så nu e mitt hår som NYTT ;D haha!

jag har bakat TRE olika saker idag=) gaaaleeet!!
Nougatkakor <3

kolasnittar
chokladkola
mums! nån som vill komma och fika eller?;)


Kollat massor med resor:D

Snart ska vi åka och köpa en ny vinterjacka och lite saker åt mig:D hem till syster, fixa hennes hår, sen hem igen och sova typ!!


It's everything,
it's nothing..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0