nu jävlar e de julafton

ojojoj ;D

Jag handlade många fler julklappar än vad som var tänkt:D kan skriva imorrn vad jag handlat(A)

Sen åkte vi hem snabbt till min syster, slådde in lite julisar, hämtade alla hennes julklappar, sen åkte vi och hämtade mormor, sen hem igen, så kom min bror också.
Vi åt lite julmat =) gott!

Sen har vi spelat bingo lotto! wohoo familjetradition typ!
hade typ 7 lotter, och bara min syster vann, och det var en ny lott till det där miljon-bingot :P och då är vi inte ens hemma xD utan vi är och SCHTEKER i Afrikas medelhav:D

Haha har galet mkt res-feber xD och jag har inte ens börjat packa:o och åker lix snaaaaart!!

Imorrn blire att åka till släkten i Solna först och fira där, sen hem och fira här hemma =)
sen ska jag väl träffa Jenny en snabbis iaf:) så ska hon få en julklapp ;D

har RIMMAT på alla julklappar också:D wiiie!

resten ska jag köpa i Tunisien(A) för snart åker vi

Där ska jag även försöka hitta en ROSA vattenpipa till mig själv=) som julklapp.. hehe


sen har det väl inte hänt så mkt mer idag.. skulle städat å packat å tvättat.. men det blev det inget av:D haha!


Let it go,
you have to get up!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0