lite bilder från sjukan

här e lite bilder som jag orkade ta på sjukhuset!

här va de lite blod, typ första gången det hände.. då tyckte jag det var mycket :o




Sen vart det liitee mer ;(




Sen blev det jätte mkt :* då va jag tvungen att lägga mig ner i sängen..




Sen gillade jag min SIGNAL knapp lite, både för att då kom dem och kunde ge mig smärtstillande, nåt mot illamående och för att den ser ut att vara från stenåldern=)
ignorera spypåsen..




Mums massa "gott" som åkte rakt in i min kropp..

det knasiga var att när varje gång dem bytte slang på mig (eftersom jag blödde utåt och då fastnar det typ upp och jag inte får i mig droppen) eller bytte dropp eller satte i morfinsköljde dem med koksalt-lösning och det gör dem ganska fort och då hör man hur det bubblar inne i kroppen och det smakar och luktar salt i munnen/näsan xD



Stand in the rain..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0