helgen dåva..

I fredags när jag var påväg till bussen så var det självklart såhär minusgrader ute = is på gatorna, så jag halkade typ miljoner gånger, och bussen kom aldrig?.. så fick vänta en kvart på nästa buss

sen har jag för mig att jag hade sällskap med nån :s men kan inte komma på vem!

aja kom försent till första Svenska B lektionen.. bra intryck för nya läraren! PLUS att jag skämde ut mig.. nästan samma nivå som barcelona och Hitler historien gott folk!

läraren: Ja så att jag får se hur ni skriver!
jag:
va? våran handstil eller vadå?

ehm ah.. blondilicious... ;(

Sen så var det lunch, tog ett tag att räkna ut vad jag kunde äta, haha. men det blev en kebab med bröd utan grönsaker utom grönsallad och utan dressing xD det var ganska.. torrt..?

Sen var det herrdesign, men jag fick förj*vla ont i magen och kunde itne konsentrera mig och jag kände då att jag ville inte klippa, färga och slinga min herrdocka inför sm tävling liksom?
så jag pratade med lärarna och sen åkte jag hem

Blev hämtad av Anki och Rickard vid rotebro station =) tack!<3

det var så länge sen hjärtat;( alldeles för länge sen.. älskar dig och du finns ofta i mina tankar<3

 
väl hemma pussade jag lite på bebisarna! mys! sen så på kvällen var det galet dansande och bra musik med jenny ;D hahaha ingen mer kommentar!


lördag = slödag? gjorde typ ingenting:s ... blev dissad av jenny den jäveln:p


idag skulle jag klippt å färgat håret på Lovisa och Åsa men blev inte så heller.. men jag klippte pappa idag iaf=)

sen träffade jag Jenny en snabbis också, sen åkte och handlade mat, skjutsat syster osv.

sen suttit här och pratat med olika folk.. inge kul alls.. lyssnat på musik och bara chillat!
nu ska jag måla naglarna sen sova!!




Ohja, du gör mig knäsvag..
alldeles alldeles knäsvag baby!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0