dem baxar blod ifrån mig!

jahadå! igår i skolan fick vi tillbaka våra prov i samhälle:D fick VG! wiiie!!

sen va vi där i typ 1,5 timme sen fick vi , vi parade ihop oss i par och ska göra en uppgift om hur det skulle vara att leva med varandra, jag och Ceder är ett gift par som bor i Paris :D jag fick först 'porrstjärna' som mitt yrke, sen ändrade vi det till fotomodell för det var lite mer realistiskt:) och Ceder ska då vara min man och vara konstnär! wiie!

Ah sen var det inte mycket mer som hände igår..

Imorse fick jag sova till 11 :) duschade, åt lite sen åkte jag och mamma till sjukhuset, träffade min läkare där och pratade och hon klämde å kände å lyssnade på mina lungor och lever å sånt.

Hon sa att hon är nästan helt säker på att jag har gallsten, för man kan tydligen ha som grus i gallblåsan som inte synsultraljud. Men det kan lika gärna vara magsår.

Så fick utskrivet tabletter som jag ska keka nu i 14dagar irad, se om det hjälper. Annars kommer jag nog behöva göra en gastroskopi underssökning..

Tog även massa blodprover ;( blääh... jag kmr ju inte ha något blod kvar :o men jag börjar bli van nu ju!

Sen hemma igen har jag bara chillat och gosat med valparna (A)
NIO valpar lix ^^ holy macarony:D

Nu ska iaf jag och syster till IKEA!!! wiiiiiiie!!! det var länge sen typ ;o


Den lilla djävulen har lekt med oss!

Kommentarer
Postat av: Rickard

gastroskopin är ju roligast :P de är ju bara en slang ner i magen genom munnen o halsen :P de e ju spännande :P de är verkligen en dröm att få ligga där o få den slangen genom halsen :P men jaa jag får nog hoppas på att du slipper den så du e lika glad när du träffar Angelica som när du lämnar henne ;) Dax att vara snäll nu :P men lycka till :D

2009-12-09 @ 08:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0