dagen idag idag idag

tidigt imorse (06:24ringde mamma och väckte mig och bad mig komma ner med värmedynan för Divas vatten hade gått och hon hade börjat krysta=)

så jag gick ner, typ en kvart senare föddes en liiteeen liiiten plutti tik (A)
sen så kom det tre till som sagt:) gulligull!

det är ju så svårt att fota men här e iaf på den första valpen =)


lite schlemmig bara..

Sen så sooov jag massor massor, tittat på tv, tittat på 2½ men :D sovit lite mera, ätit men fick som sagt ett litet anfall då ;( uuusch..

Sen nu ikväll tog jag ett långt, varmt, skummande vanilj-doftande bad:D
ni som känner mig vet ju att jag älskar vanilj doft, men tog kankse liitee för mkt av den där vanilj honungen så det skummade ööveer och kom skum i handfatet^^


Sen blev det att titta på Bonde söker fru.. haha pinsamt typ! xD

nu e det sängen och mera 2½ men som gäller sen sova=)

ska nog orka mig till skolan imorn och titta på Shan Atci som kommer till min skola och ska 'uppträda' för att min skola firar 10 år xD
Sen åker jag nog hem och skippar tårt-biten och firandet eftersom jag inte ens får äta tårta    ;( och praktiken kmr jag inte orka vara på.. så blir hem att vila :)

 
JUSTE!!!! Vi vann 750 kr på en trisslott :D:D inte alltid man gör det^^





Stand up when it's all crashing down


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0