åwh.. tack! porr-handskar!

Senare på lördagen åt Anki här hos mig sen åkte vi hem till Millan, och typ chillade? jenny va uttråkad och sminkade Millan, sen gick vi till donken i typ 10 minusgrader och snöstorm.. lagom kul?

   
 

dit kom sen Anders och Johannes, sen gick vi hem till Millan igen och såg på film, tills vi blev hem-skickade xD

I söndags gjorde jag inte mycket alls förrän Christian kom hit=)
vi tittade typ på tv och chillade, va ute med hundarna, sen kom min syster hit och vi åt mat och han sov över.

Igår chillade vi ända tills typ mina föräldrar kom hem, åt sen åkte vi och hämtade mitt pass:D sen så missade vi avfarten hit så vi åkte förbi Vallentuna å hämtade hans arbets-kläder för han bestämde sig för att sova här en natt till:)

Sen nu har han åkt till jobbet och jag har suttit och kollat resor för fullt:D det blir nog Tunisien:)
väntar på att syster ska ringa, sen bokar vi:D så åker vi den 25=) om 3 dagar? XD SISTA MINUTEN BABY!!

Idag ska jag nog åka med mamma och handla lite julisar annars bara ta det lugnt=)

I'm filling my lungs,
without breathing..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0