alltid röta, hoh hoh hoh

ojoj;D

Tisdags:
Började dagen med underbar sl-trafik här i sthlm... åååh..!!
idrotten hände det en jätte rolig grej faktiskt:D haha Ceder vet vad jag pratar om iaf! xD
*ajaj blåmärken på knäskålarna*
egen hårvård, färgade Ceders hår en 6.GC tror jag att det blev:)
sen la vi i en S.P.A toning i mitt hår:) sen klippte hon mig, så nu är det ännu lite kortare, men trivs mer i det än vad jag trodde!
På kvällen kom Christian och hämtade mig, åkte till Kista. Såg på Luftslottet som sprängdes =) grymt bra!
Köpte även en ny vinterjacka där;D en röd! så nu har jag ny vinter-jacka och skor!!

Onsdags:
försov mig.. åkte till skolan så jag var där vid 13 fast vi började 8.. hade sällskap med Jenny hela vägen hemifrån iaf=) Sen hade vi lite städning i salongen, sen spa(A) ååwh jag gjorde en peelingCeder och hon gjorde en kall-kur i mitt hår så blev ytterligare ljusare:D *blondiieh fö-fa-ahn* sen fikade vi lite och så fick vi våran frånvaro/närvaro lista från v.45-51.. den va ju nästan bra! bara 48,6% frånvaro:)
kvällen blev det KU! klippte Mimmi's hår liitee kortare och gjorde en hel make-overFia:) nöjd!

Torsdags:
Praktik.. och återigen mkt kärlek till pendeltågen och bussarna här va!!
åååh!!
3inställda tåg på rad. sen restarande var 25-50 min försenade:o det ska liksom inte hända:S 
blev MULAD av Musselunchen:o Jag, Musse och Bella gick och åt sushi(A) fyfan vilken god!!
Sen tog det ju ett TAG att komma hem också..
sen så kom Christian hit igen och vi tittade på Nära & kära och så:) sen sov han kvar här till idag=)

Idag:
vi blev väckta av hemtelefonen typ.. som ringde och det var nåt jobbigt nummer så jag svarade inte..
sen har jag och mamma gjort pepparkaks-hus! nu pyntar vi julgranen:) wiie!!
ikväll blire Jenny min plutt, film, chilla å hon ska sova här(A)<3


Wha-wha-whaaat did you say?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0