1337

Igår efter att ha varit i ett helt hysteriskt fullt centrum av stressade människor som ska handla julklappar så gick jag ut med Jossan och åkte 'pulka' ;D det var kul, utom att jag blev kall och blöt ;(
men det är ju lix ungefär 40cm snö ute och massa minus, rekord typ!

Hem och åt pannkakor (A) sen gick jag ut IGEN och åkte riktig pulka, vilket var lite roligare.. men sitter här nu med blåmärkenrumpan och låret:S

Sen så senarekvällen så kom Jenny hit och såg på film med mig(A)<3 eller rättare sagt två filmer, scrubs, how i met your mother och något mer..

Sussade sedan 'gott' i min ensamhet:) drömde om resan, haha, vi fick slut på pengar, vi hade glömt massa saker hemma och det var jätte dåligt väder och ingenting var bra xD har nog lite resfeber(A)

NU kommer syster och hämtar mig, ska handla julklappar och sen blire hem och städa, sen kmr la familia hit och ska äta å sånt mys, lite tradition :)

I'm not longer the disco girl,
you have been dreaming about..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0