torsdag - knasdag =)

Idag vaknade jag och Angelica och hon typ aspigg bha UPP OCH HOPPA LINNNEA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VI SKA ÄTA FRUKOSSSSSSSSSSSSSSST!!!!!

jag typ: ehmm angelica.. klockan e strax efter elva och jag vill sova!!!! (mitt gnälliga morgonhumör xD)

aja.. hon DROG upp mig bokstavligt talat!! ur sängen, ner och gjorde frukost, ut på baksidan och åt den, la oss och solade efter många om och men ;D

Sen kom Jenny och solade med oss, vi spelade även kort och jag och Jenny gjorde en sjuuuuk dans till en underbar låt :D haha till vissa speciella personer ^^, inga namn nämnda inga namn glöma =)

aja sen så drog båda dem iväg, och jag å mamma å pappa åkte till mammas kompis ute i skogen i sigtuna ;o
fick snacka lite engelska där med Jordan och Leon =) guulliga små!ungar som snart växer om mig fast dem är 7 respektive 10 år.. vi typ fikade, snackade och umgicks bara, länge sen vi träffade dem!

Hem och chilla galet =) just nu har jag fått skrik-musik-feber :D så jag dunkar musik och städar lite :)



söwtnowsar e vi <3



Natt möts av morgonen som bär ett löfte i sin famn..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0