tisdag - bada och nice kväll =)

Idag blev det att ta sig ifrån täby till Skavlöten för att bada idag igen =)
Josefine my darling kom även dit och badade med mig och Angelica :D
Sen åkte vi alla hem till Angelica för att fixa lite bara, sen skulle jag och Joss hem ;o de va ju fan de sämsta vi gjort asså..

alltid du å jag bruno att inte kunna ta oss hem:D hahahahha!
De tog oss lite mer än två timmar att komma hem^^  fan fortare om vi hade gått ;D

Väl hemma hos mig gjorde vi en OERHÖRT god och svårlagad middag, snabbmakaroner, grillkorv, ketchup och skagenröra xD mumma ;D

Sen väntade vi tills tiden gick så mötte vi upp Angelica som kommit hit å vi åkte tillsammans hem till Johannes där även Anders var, där bakade vi kladdkaka, satt och snackade ute, poppade musik, såg på eurotrip och hade bara allmänt kul :D
Vi sov även kvar där, ehmm de roliga va att när vi la oss så sa jag:
-Den som snarkar ska jag slå hårt imorgon!
alla andra typ mumlar: jaja, sov nu!

när vi vaknar så säger alla åt mig att JAG hade snarkat MEST av alla xD hahaha då klagar man bara på att man är sjuk O,o

middag (Y)

posarna xD


posarna nr 2=)


Vi ses igen om dagen gryr!             
Vi ses igen om natten flyr!                                         

Kommentarer
Postat av: jenny

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA det sista :D

att du snarka mest, den var bäst:D

2009-08-07 @ 12:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0