tagga tagga, inte bli mera sjuk!!

Jadu, idag har jag bara chillat med Jennydag-tid, fixat lite på mitt rum för jag får seriöst PANIK när jag är i mitt rum.. de suger ;D haha ni som känner mig vet ju hur de e ^^,

Sen kom min käre bror och åt middag med oss=) mysigt värre!!
Inte träffat han på ett tag, solbränd va han efter 2 veckor utomlands ;o dum dum..  snygg frisyr (host *not*) hade han också ;D

Sen kom min syster och hämtade mig för vi skulle åka iväg å träna=) de va kul, lite jobbigt bara(A) träningsvärk imorgon? OHJA!!

Och imorgon blire stan med Annika och Browniieh, Annika ska köpa en väska, sen blire tagga på ung08 ;D wohoaaa!!


Jag langar posen!! älskar också att jag ser ut att vara pyttekort.. vilket jag är också ^^,


Ehmm.. jadu? vad gör jag? :S


Hela himmelen kan rymmas i min egen värld,
under mitt tak!


Kommentarer
Postat av: Annika

TAGGA TILL NU BLONDIEH! :D <333

2009-08-11 @ 00:35:58
URL: http://anniikajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0