st-st-stuttered wohaahoooooooo ;D

Idag har jag legat på baksidan och solat och pumpat musik, medans våra grannar inviger sin nya pool med massa tjo å tjim xD

Sen kom min pappa hem och hans kompis Curre, å jag märkte inte att dem kom hem, så dem gick in genom huvudingången, så kommer curre ut på baksidan när jag ligger där i min egna lilla värld typ
och han bha: Men tjaa! Är du hemma?!

jag bha skriker: AAAAAAAAH!! fan va rädd jag blev!!! *skrattar galet*

Sen kom Jenny hit och vi snackade lite å så, nu e hon hemma och kekar och jag har precis lagat mat =)
Ikväll blire kanske att dra till Tungelsta, vem vet?;)



But I'm reading the signs
That you can't wait to see me again


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0