söndag - sista dage & hemresa

Hmm.. Idag vaknade jag vid 10 och gick upp och städade HELA stugan, dvs. Dammsuga, skaka alla mattor, packa ner allt och så =) Sen vid 12 hämtade mamma upp mig och vi åkte till campingen för hon hade sitt sista möte, så jag fick va barnvakt åt mammas kompis två söner..... vi badade lite å sånt ;D lärde iof den äldsta sonen att göra en volt från bryggan :D

Sen började vi åka hemåt vid 5-tiden, men stannade först och åt på Lappens vägkrog, där han som mördade engla (R.I.P Engla) satt och åt samma dag som han mördade henne O,o

Efter det tog vi en svängom i Avesta (SKOGEN) och hälsade på mammas ena kompis där, å dem hade en valp hemma (A) sååååå söt!

Sen blev det hela raka vägen hem, såg en grävling, en räv och medans jag bloggar i BILEN en ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLG!!!!
haha jag typ skrek ihjäl mig.

Hemma och packar upp lite och tittar på 2½ men med pappa =)

Där vi åt

god mat

god mat


Försök att förstå ett under som nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0