something i'm not

Jag har svarta naglar(A) nananana!!!

efter en orolig, tråkig och knäpp dag ska jag iaf ner till "Porrviken" och grilla och ha de underbart med massa folk =)

Vi har nu besök hemma, mammas kompisar. Galet rolig dialekt dem har xD dem e från Umeå!

Just nu ska jag börja fixa håret, sminka mig och välja kläder:D tror inte de blir klackskor om man tänker på omständigheterna^^, haha ;D

är iaf glad nu =)

och jag säger bara MOHAHAHAH Jenny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

imorgon ska hon komma och pussa på mig för jag e lite små sur på henne.. fast egentligen vet båda två att jag inte är det, fast jag är ändå de?... :S knas..



my heart is gone, I'm falling behind.. <'3

Kommentarer
Postat av: jenny

HAHAHA allt pekar mot mig?? :o

2009-08-22 @ 21:08:25
URL: http://guumzaan.blogg.se/
Postat av: Linnéa

vadå allt pekar mot dig?:S de sista raderna där de står om dig e ju de:P inget annat xD

2009-08-23 @ 00:34:23
URL: http://blondiieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0