som spelar gangsters

Idag blev man väckt av mamma vid halvtolv tiden.. de öser ner regn och jag vill bara somna om..

men absolut INTE hon drar upp mina persienner och drar av mig täcket;o lite jenny stil..??!

Sen gick jag ner och jag å pappa låg i en varsin soffa och tittade på tv sen åkte mamma ivägsomnade både jag och pappa xD

haha sen har jag fixat med de flesta av mina smycken:D provat massa kläder, målat mina naglar SVARTA och sen klippte jag pappas hår =)

såhär snyggt blev de på mitt make-up bord nu ;D


bla. mitt silver-kors jag fick av mina syskon på min konfirmation =)

mitt guld-kors jag fick av mamma som hon fick av sin mamma+pappa när
hon konfirmerade sig =)

och mitt guld-hjärta jag fick på mit dop (?) av min morfar (R.I.P <3)


lite övriga halsband och armband



En ängel kom till världen, sedan flög hon tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0