skämma bort sig själv, ohja!

Har varit i Stinsen med mamma och syster=)

Kollade först i affärer så köpte jag lite scrap-booking grejer och ett as-coolt armband:)

Syster köpte ett tränings-kit och jag ett par nya träningsbyxor;D

Vi kekade också, eller ja syrran gjorde de men jag och mamma fikade=) Chai Latte och ett typ.. wienerbröd med vaniljkräm i, men mådde så grymt illa så jag kunde inte äta :S



Syster åkte hem och jag och mamma gick till Queen Nails och mamma gjorde pedikyr och manikyr:D
medans jag tog lång pedikyr med fot/ben-massage plus att få sitta i en massagestol hela tiden(A)



GAALEET skönt :D:D och nu har jag ROSA tånaglar(A) och mina finger-naglar är svarta som dem va innan=) ville inte förstöra de.. eftersom dem redan e ny-fixade ;Dfick sitta och torka i en grej i typ 20 min medans jag väntade på att mamma skulle bli klar med sina akryl-naglar =) tack mamma(A)



haha juste xD man kunde inte betala med kort så jag fick låna ett par roliga flip-flop å gå igenom hela övervåningen på stinsen, ner på entré plan till en bankomat för att hämta ut pengar, haha folk tittade på mina fötter xD



Hemma nu och beundrar mig själv^^,  ikväll blire nog Lollo, Niclas, Anders, Jacob och Fille =) <3 

I'm fading to grey,
loosing all the pain!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0