scream

Idag har alla 2:or vart på Loréal studion i stan! Det var två tjejer som hade en education om MATRIX  =)

Det var kul, lärorikt men det kändes lite som om man satt på en inspelning av TV-shop.. Typ som om dem verkligen skulle få oss att tro på vartenda ord dem sa! Och man vet ju att allt inte är sant.. Men men=)

Fick lära sig massor med nytt, t.ex nya 'strukturförändrande behandling's-sätt, dvs. permanenter! Tror det var två eller tre nya sätt vi fick lära oss. Sen massor om deras produkter och blabla:P

Sen i slutet berättade dem att vi fick chansen att vara hår-modeller för deras modevisningar i september:D
Så jag anmälde mig så jag kommer va modell8, 10 och 12:e september :D:D
diskret klippning, färgning (kanske inte kommer vara blondin längreO,o ) och styling =) dem fixar även kläder åt oss och make-up och sånt;D GALET KUL!!

Sen kom pappa och hämtade mig vid stationen så åkte vi och köpte nya ipod-lurar till mig eftersom mina har gått sönder;o
så fick den nyaste modellen =) sköna som fän ;)

Nu blir de typ chill för hela slanten!

love på denna låt!



Your so lame, your such a bore
I wanna kick your teeth in

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0