onsdaaaaag chill med älsklingsbruds <3

Idag åkte jag och Anki hem till mig på morgonen, keka lite och fixade, så kom Jenny gumman hit, vi fick skjuts till Rösjön för att bada av min mamma =)
MASSA SJÖGRÄÄÄÄÄS!!! usch..

Efter typ två timmar kom Johannes och Anders dit också, dem PUTTADE i mig från bryggan å jag lackade fan bäver -.-' gaah..!
Annars va de väl trevligt =)

Jag och jenny åkte hem därifrån kommunalt, hem och keka middag typ, sen kom Angelica hit igen xD Vi satt på min altan i hammocken och mummsade på nötter, ost&kex och sånt typ =) massa tända ljus och bara snackade skit som vi tjejer gör:D wiiiiie!!

Jenny drog hem vid 11-tiden för hon skulle jobba, så jag och Anki somnade i hammocken vid halv tolv tiden, så kommer min mamma ut dit vid halv ett och bha:
men tjejer!! ska ni ligga och sova där?!
jag märkte att helt plötsligt blev det tyst av fnitter och snack här ute,
så fick ju gå ut och kolla vad ni pysslade med!

Jag: men mammmmaaaaaah!! vi sover!! (haha alla som vet mitt trött-humör kan ju tänka sig tonen och hur arg jag blev xD)

iaf så lyckades jag och Anki ta oss till mammas och pappas säng för att sova där =) mysigt värre!!

älsklingsbrudar <3


mys!



Nej!
Ingen kan röra dig så länge du är med mig!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0