okänd avsändare

Idag har jag bara legat i soffan..eftersom jag fortfarande är sjuk..?! bläh

tittat på massvis med avsnitt av 2 ½ men :D så gaaleet bra!!
sen har jag sovit i flera timmar och lyssnat på bra musik =)
sen fick jag ett städ-ryck och städade i köket och vardagsrummet :P knas..

sen kom mamma hem och hon hade handlat Ben & Jerry glass till mig:D Cookie Dough! tack mamma (A)

ska keka den sen ikväll medans jag ska titta på American Pie The Wedding :D kommer garva ihjäl mig när Stiffler ska dansa på gay-baren :D hur många känner igen den dansen för söderviks show 08 ?:D så jävla bäst!!

ne nu ska jag vila lite, måste bli frisk (A)



I'm only going to tell you this one time!                                                                                      
                                                 Don't fuck with me!

Kommentarer
Postat av: jenny

hahaha vad du klagar hela tiden :P

jag är frisk (a) men krya på dig ;)

din nya design är finare :)

2009-08-20 @ 21:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0