NEIN!

Jadu, vaknade hyfsat tidigt idag.. kunde knappt öppna ögonen:o så fick gå direkt och skölja ögonen..

gick ner och pratade med mamma och pappa, mamma va typ jätte orolig för dem hade läst på internet om tårgas-attacken igår och allt.. sen så ringde mamma till vårdguiden och fick prata med en sjuksköterska efersom jag inte har blivit bättre idag..
 tungt i hela bröstkorgen när jag andas och så.. ögonen svider och kliar något fruktansvärt och de rinner fortfarande;o halsen och näsan bränner de mest i! knas asså!!

så hon tyckte att vi skulle åka till när-akuten så dem fick undersöka mina lungor, hjärta , andning och ögon. så ringde vi dit å dem tyckte mer att vi skulle prata med giftcentralen,
 hon där sa till mig att tvätta kläderna jag hade på mig igår, tvätta håret noga och skölja ögonen i minst 5 min, och har de itne blivit bättre efter 4 timmar så ska vi åka in..

så ah.. hoppas dem hittar den där människan som släppte den där tårgas-bomben igår:o
de konstiga va ju att dem inte avbröt hela the voice?!  bläh bläh..

jag ska ta bussen om en kvart till annika för vi ska fixa hennes hår, sen ska vi fixa våra bloggar ;D (jag, joss och annika)

ciao ciao, ciao bella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0