lördag

Idag vaknade jag och kände mig lite piggare, ingen feber iaf, men huvudvärk och halsont så de slog härliga till..

Va ute med Hubbe till Orsa-sjön så han fick bada lite =) gick tillbaka och vilade lite. Sen kom mamma och va på typ jätte dåligt humör och hämtade mig vid 4-tiden.

Så på campingen mötte jag upp Henric med sina söner Markus och Viktor så gick vi in till "stan" i Mora för att handla lite, v i handlade kött, grönsaker, potatissallad och sånt eftersom vi skulle grilla på kvällen:D

Tillbaka till campingen och satt och snackade i några timmar tills hans fru och min mamma va klara på föreläsningen/mötet. Så startade vi grillen och grillade JÄTTE god mat =) så grillade vi bananer med marabou choklad i (A) grymt gott asså;D

Sen va de typ mingel och sånt, dans på restaurangen där på campingen, hahaha bara gamlingar och småungar som dansade på skoj typ :)

Åkte hem sen och fixade lite, tittade på tv och sen gick vi å la oss =)


Vem sa att ensam är stark? Ensam är svag!!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0