lördag kväll!

JUSTE!! Gick och mötte Lollo vid skutan! haha hon lacka som fan på att jag tog mig dit långsamt.. men jag GICK och hade TOLV centimeter KLACK och de e en jävla massa upp-för och ned-försbackar!! Aja vi svängde först förbi min bror =) snackade med han.. hälsade på hans kompisar;D dem pumpade ju musik så de hördes på LÅNGT avstånd.. höhö ere fest ellerh?!!

aja därifrån knatade vi vidare hem till Niclas, där va han, Jakob/jocke och Anders;D sen kom fille också=)
mysigt! Vi tittade på tv, snackade, "badade", spelade gitarr, gjorde massa grejer som jag inte ens kommer ihåg å sånt..

Lollo lirar gitar i bubbelbadet;D


Skulle egentligen sovit kvar där eller hemma hos Jakob.. men jag fick sällskap hela vägen hem istället(A) så vi gick hem till mig vid halv två tiden ;D thanks..
Btw e ju mina fötter LITE döda efter dessa långa promenader i o-gå-vänliga skor.. men jag kände mig ju inte så kort då jag blir 170 i dem =)



och snälla försvinn ur mina drömmar!!!!! och jag ogillar jävligt mkt att du gör såhär... FUCK!

 And from your lips, she draw the Hallelujah!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0