kvällen 09-08-09

Jaaa.. det började med att jag och Jenny mötte upp Camilla, Johanna och Annika på bussen påväg till Norrviken!
Kom fram och märkte att vi va dem enda som hade kommit, sen kom det fler och fler, tillslut va vi runt 21 pers =)

Men födelsedags-barnet var ju såklart där SIST!!! typ två timmar efter att alla andra redan hade vart där, men under den tiden hade vi kul ;D Cykel-turer (host) sagostund (berättelse om hembränt-och-lingondricka! xD)

Sen så kom Anki och Rickard och de blev att hon öppnade presenter och allt sånt va;D Folk grupperades tyvärr, pga. att prata om vissa saker och vissa personer inte går ihop med andra.. inga namn nämnda..

Jenny min hoe skulle ju sova hos mig å vi taggade hem ganska tidigt.. Hem till mig och kekade lite baugette och god dricka=)

Sen la vi oss i sängen och pratade massor, slutade med att vi låg rygg-mot-rygg och smsade med andra xD sen blev det godnatt, pusselipusspuss!!

Jennys klädsel (A)



Min klädsel (A)



En natt utan skratt,                                                                                              
                                                                                               en dag utan tårar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0