miracle

Proppad dag =)

Syster ringde och väckte mig tio över tolv.. kom och hämtade mig halv ett :o
Så åkte hon, hennes kille Martin och jag till centrum! Fick ett par as snygga svarta sneakers av henne(A) tackar;D

hon köpte också nya skor idag igenxD , och Martin köpte tennis-skor och shorts eftersom han har börjat spela tennis!
Fick en subway macka som brunch, sen blev det att köpa Permanent vätska eftersom jag skulle fixa hennes hår;D

Hem till henne, började rulla hennes hår, och så kom mamma dit med hundarna. Håret  vart klart och pappa kom även dit så fikade vi lite. Mamma och syster åkte och hämtade en stor familje-pizza som vi åt.. (uusch.. hatar pizza!! som ni vet..) Mamma och pappa åkte hem så jag och syster gjorde våra armband;D jag fixade även min halsduk! så har vart lite händig idag =)




Imorgon börjar jag 10:15.. funderar på att åka till
karlberg och byta tåg där och hoppa av vid sumpan och gå.. för bussarna går inge bra vid den tiden från solna ;o



It's killing me, you and that thing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0