*ingen rubrik skriven*

mja.. dagen började tidigt.. alldeles för tidigt ;o sen åkte jag å mötte joss, in till stan och kollade runt =) sen träffade vi jenny där, sen typ kollade vi lite till. åkte hem vid halv tre tiden, hem och fick värsta städ-rycket och rensade min garderob, dammade och dammsög hela rummet. skrivbordet, ordnade mina väskor och allting! duktig gjort av mig tycker jag =)

blivit lite tråkiga inlägg senaste dagarna;o men vädret suger.. är allmänt depp och allt är knas.. å de suger..




du vet vad jag känner, ta mitt hjärta föralltid!

Kommentarer
Postat av: Browniieh

Woho Grattis att du städat rummet! ;)<33

2009-08-19 @ 12:56:03
URL: http://missjosefiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0