Första dagen på ung08!!

ojojoj börjar detta med ett stort HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!!!!!!!!!!!

hahahahaha :)

Först tog jag bussen från mig som Joss redan satt på, sen hoppade annika på den där hon bor.
 
Kom till stationen där vi stötte på några av annikas kompisar som vi bestämde att träffa inne i stan sen.

Framme i stan så skulle vi ta en buss till typ kungsan för vi orkade inte gå i regnet men det råkade stå fel bussnummer på bussen så de va tydligen MITT FEL att vi tog fel buss xD vi hamnade på stureplan istället:) men de e ju som sagt bara an liten kort gatan emellan =)
Vi gick till Quicksilver affären där annika köpte sin väska, och jag blev galet kär i en väska där ;D (se bild)

Vidare in till kungsan där Leila skrämde livet ur mig;o sen så stog vi i SL-tältet och lyssnade på beat-box och så hamnade Emma (en tjej som gick i min parlell-klass i s-vik) i finalen där:D
vi skrek som faaaan att hon skulle vinna för pendeltågen.. men neej då ska ju gröna linjen vinna istället:o typ hela hässelby stog ju och skrek på den där tjejen xD gaah!!

Sen stog vi i en kö till att göra en "tattuering" och när vi e längst fram så tar dem en paus för det ska vara ett nytt uppträdande!! SUG! men sen fick vi den tillslut =) (se bild.. fjortis-varning?..)

Gick vidare i massa olika tält :D Tex till Försvarsmaktens-tält där man kunde va med i en tävling på en automat där man skulle tex trycka på vilken färg texten hade och inte vad det stog, se olika figurer och sen välja vilken figur som såg likadan ut osv. j
ag fick 84% och hamnade på HIGHSCORE listan:D:D delad tredje plats!! Vann ett svettband och äran xD hahaha!

Jag och jossan DJ'a också:D kommer en video på de imorgon ;)

Sen kekade vi på donken och sån otur man har så när jag har tagit min sallad och vänder mig om så krockar jag med nån random snubbe så min sallad ramlar av brickan, ner på golvet och de flyger sallad ÖVERALLT... kul... joss å annika å dem skrattade åt mig xD men jag fick en ny som tur var =)

Så gick vi till brandförsvars-tältet där man skulle lösa ett "pussel" haha och alla satt och var jätte konsentrerade xD hahaha! men dem stängde så vi va tvugna att gå ut :o så tog med det hem så löste jag de på bussen:D yeey!

Sen va de lite uppträdanden av Atle, dans-grupper, och såna randoms:D sen vid 21 så stog vi i mitten/långt fram för att se bra när Kat De Luna kom ;D

och när de va nån annan artist så dansade jag och josefine med varandra sen bildades de en ring bredvid oss och de e nåra som DRAR in oss I RINGEN!! ja så vi hade ju inget annat val än att dansa där..

sen spårade de ut lite.. folk drog i oss som galningar så jag och josefine var tvugna att släppa varandra och drogs åt olika håll så jag kom längre fram och de va typ tre-fyra killar på mig som tafsade på mig asså ÅÅÅH fyfan vad arg jag blev!!!

Så de kom en säkerhetsvakt, en snubbe på nästan 2 meter och asbiffig och drog bort mig ifrån dem där killarna och han blev typ sur på mig fast jag inte gjorde nåt;o
jag: men de var ju dem!!
han: ja men skärpning allihopa! PUT YOUR HANDS UP!! å så började han dansa xD

sen va de en snäll tjej som drog till sig mig och hjälpte mig tillbaka till Joss och Annika =) tack!

så såg jag daniel där, en kompis till Jenny xD snackade lite med han å då sa han
han:  men du hade kunnat sagt nåt så hade jag hjälp dig!

jag : ja men gör de ifall dem gör nåt igen då!

så typ två minuter senare händer samma sak!! men då drog daniel till sig mig på en gång, tack för de också!!

sen så bytte vi plats och allt va frid å fröjd :D så kom Kat De Luna och de blev en annan dans-battle-ring vid oss:D
fet grymma dem va som dansade!! wohooaa!!!

sen åkte vi hem och va hemma vid halv 2 tiden =)
grymt rolig kväll/dag!! :D:D:D


BILDER!!!

        emma i finalen

snygga   jag tävlar på test-grejen 

väskanD

   

*skriva in sig på listan*



DJ'a  ... snygga sjukhus-mössor;D 


Dagens skratt kommer eka i mitt huvud hela natten lång, hela natten lång, hela natten lång...

Kommentarer
Postat av: Annika

HAHA EN GRYMM OCH KLOCKREN DAG! :D <3

KÄRLEK TILL DIG BRUDEN! :D <3

2009-08-13 @ 03:00:01
URL: http://anniikajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0