en shopaholics bekännelser

mamma och jag åkte hem till min syster och hälsade på=) gosade med hennes underbart söta katter, två st main coon =) Kastro och Cesar heter dem gullepluttarna!

det blåste så mkt ute att man knappt kunde gå framåt ifall man hade motvind:o helt galet..

Efter att ha upptäckt egentligen.. hur förj*vla mkt kläder jag har så tog jag och mamma en filmkväll och såg en shopaholics bekännelser!
                                                               sjuuukt bra film!!
såklart satt jag och mamma och kommenterade hela och vi visste hur den skulle sluta å så.. men ändå:D
tummen upp för den (Y) 

Massa tända ljus, filtar, kuddar, myskläder och en god frukt smoothie och nötter e alltid mums (A)

humöret lite bättre nu:D får en glad låt jao ;)

träffa anki hjäratat imorgon:D <3


Du är den...
du är den, en... en.... enda för mig!

Kommentarer
Postat av: jenny

haha najsigt, lite ont om kommentarer?

men din blogg blev finare nu när du ändrat bakgrund och det! ;D <3<3

2009-08-19 @ 18:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0