Du får mig att le när du inte ens är i närheten av mig...

Wohuuuaa!!!! Ska börja med att säga GRATTIS ANGELICA HJÄRTAT som fyller 17 barre idag :D:D:D:D<333
Ska bli roligt att fira dig om några timmar (a)

just nu sitter jag hemma hos Jenny gumman, min älskade granne och ska klippa henne nu(A)
vi tittar på bilder för att få inspiration till hennes nya look ;D wohoo lite Hilary Duff känsla!

Idag har jag bara vart med henne än så länge, diggade även  våran lunch,
min tallrik: ett stekt ägg och några tuggor pytt-i-panna.

Jennys tallrik: inget stekt ägg med proppad med pytten-i-pannan!
hahaha xD internskämt(A)

Jenny är snygg ;) <3


Du får mig att le när du inte ens är i närheten av mig..

Kommentarer
Postat av: Danne Nilssen

fett niice;) Gillar din blogg alltså:D

2009-08-10 @ 13:59:36
Postat av: Linnéa

haha man tackat man tackar ;)

2009-08-10 @ 23:44:10
URL: http://blondiieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0