det va du

jaah.. mamma ringde och väckte mig typ klockan 10 idag.. 

mamma: good morning, good morning, what a wonderful morning... (ni vet sången)

jag blev så lack att jag la på utan att säga nåt xD så ringde hon upp och sa:

men hallå?!! här e man trevlig och ringer och väcker dig med en sång, och du bara 'hungs up' on mig!
jag: men mamma jag sleeeeeeeepar.. låt mig sova!

nemen självklart ska hon kackla på och säga att jag ska gå upp nu.. sen kommer hon hem efter 10minuter?.. kunde hon inte väckt mig då om hon nu var tvungen till de..
aja sen åkte hon iväg igen, och pappa skulle kommit hem för en timme sen och ätit lunch.. men han har inte kommit:S så kekade lite brunch själv istället.

är fortfarande trött^^ men kan inte sova.. så har inte så mkt mer att göra än att städa mitt rum och bestämma vad jag ska ha på mig idag och så =)
sen kommer mamma hem å ska fota mig och välja en bra bild som jag ska skicka till matrix :)



jag stöttar dig till hundra nu A, bara så du vet<3



allt gick bra,
men du valde fel väg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0