Ankihoe! plus att jag är sjuk ;(

Idag vaknade jag av mig själv vid 10.. kunde inte somna om.. så gick upp och ner på nedervåningen för att snacka lite med mamma.. sen åkte hon till sin kompis, och pappa kom hem för att äta lunch! jag gjorde gröt till de(A) så jag och pappa tittade på friidrotten och umgicks bara:P

Sen så tittade jag på grey's anatomy och sjunde himlen:D då kom ankihoe hem till mig =)
vi tittade på en shopaholics bekännelser, andra gången på mindre än ett dygn jag såg den xD hahaha!

sen så tittade vi på tv och snackade och bara chillade eftersom jag inte orkade göra nånting eftersom jag är superförkyld?!... lagom kul...
men typ alla som jag umgås med är sjuka nu?;o

sen gjorde min mamma pannkakor och anki hann äta två stycken innan hon gick till bussen, sen åt jag och mamma... blev påtok för mätt efter två st... FÖR MÄTT!! bläh..

efter de typ sov jag.. nu lyssnar jag bara på min älskade ipod och chillar =)

JUSTE;D gillar ni min nya design ? (a)




brudar gillar brudar, killar gillar brudar, alla gillar brudar
brudar brudar brudar!

Kommentarer
Postat av: jenny

Haha vad du klagar för mycket ;)

jag är inte sjuk, jag är jätte frisk :D

och din design är finare ja :) <3

2009-08-20 @ 21:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0