andra dagen på ung08!!

Dagen började med att jag och jenny tog bussen ifrån oss, sen hoppade annika på den såklart =) stationen,tåget,blala,bussen!! rätt buss idag iaf:D

 

haha hoppade av och gick in i en skoaffär för jag ville ha nya skor.. å ni som känner mig VET att jag INTE kan bestämma mig, för jag har största beslutsångsten som finns!! ;/ så röjde typ hela butiken och de slutade med att vi gick ut därifrån tomhänta xD haha!

beslutsångest? ohja!   älskade dem skorna!

framme i kungsträdgården så gick vi och gjorde de där HAR DU VAD SOM KRÄVS testen igen för att jenny och frida skulle få prova på de =) fick sämre resultat idag eftersom de inte va samma grenar ;o
Sen hämtade vi nya pussel som vi fuskade till oss godis på xD haha bäst ever med alexs nycklar(Y)

Vi snackade med poliser om hur man ska göra för att få ungdomar ifrån kriminalitet osv..
            vi gjorde även där hos poliserna ett test om hur bra man skulle vara som ett vittne för ett brott, jenny fick bäst resultat av oss eftersom hon fuskade XD hahhaha sämst:D!



spelade ett spel i ett tält där de va nåt om utbytesstudenter å så:P så va jag och jenny  i ett lag och frida och annika i ett annat ;D haha vi kom delad andra plats med TVÅ band och killen som vann hade TRE :D men han hade spelat de förut..

 

Sen gick vi och boxades :D de va grymt kul:) plus att han tyckte att jag va jätte duktig(A) jenny glömde bort att försvara sig med händerna ;) HA UG MN!

       

Sen gick vi och käkade äckel-donken.. å då började mitt humör lacka ur.. förlåt för de men aah..



haha annika köpte en choklad-shake där som alex höll på att dricka upp, så båda dem höll i den och drog liksom fram-och-tillbaka å då sa jag men släpp båda två!! och tog den själv xD haha snacka om ägda dem blev;)

tillbaka till kungsan så vet jag inte riktigt vad vi gjorde
.. hamnade längst fram iaf vid stora scenen:D:D
såg niclas kompis andreas moe spela, haha å hela hans fanclub stod bredvid oss ock skreeeeeeeeeeek och hoppade som fan, duktig va han iaf =)

 

sen kom massa andra artister och så.. och när de bara va musik som DJ'n spelade så kom programledaren å ställde sig framför oss typ 4-5 gånger och gav mig micken två gånger så jag fick sjunga xD blev filmade hur mkt som helst :) och fotade;D haha även en snäll säkerhesvakt som stod där vid oss och gav oss vatten och så:)

bara LIIIITE mosad blev man in i de där stängslet asså xD

sen kom RMK !!!!!! GAAAAAAAAAAAAAAAH fan va vi skrek och sjöng å dansade asså BIG LOVE PÅ RMK!!!

RMK<3

roliga dansgrupper va också där å uppträdde, åt den ena gruppen så buade seriöst hela!! publiken:o dem va säääääääääämst och långtråkiga :S sen kom  de e n cool pop-locking-old-school grupp (Y) WOHOO!!!



hmm.. vet inte om det var så mkt mer som hände än att tobbe dödade min tid på pendeltåget påväg hem xD haha!

juste!! vi fick 08kondomer:D haha å de ju ett nummer på dem å mitt börjar på 69 så vad sägs som att förspelet till denna kondom ska börjas med 69an ? XD dålig humor jag vet:D



BILDER!! MASSOR MED BILDER!



       
     


     

alltid jag och min mobil i handen?
     
Linnea <3 Jenny

                    
      
  rmk i handen RMK skrivet i våra händer <3


NATTEN VAR UNG OCH JAG VAR KUNG I STAN, FÖR TIDEN GÅR FORT NÄR MAN HAR ROLIGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0