ååh! moget..!

läste nu på aftonbladet att det var en okänd gärningsman som släppte tårgas-bombenthe voice:o

gaaah blir lack som fan!!

vi (jag, jossan, jenny, munken och jesper) är påväg ut från folkmängden så går jossan, munken och jesper lite framför mig och jenny, sen märker jag bara hur folk börjar springa iväg och jag reagerar i samma sekund som jag ser jenny göra samma sak i ögonvrån! händerna för ögonen, mina tårar bara rann.. jag kunde inte öppna ögonen, började må illa och de sved som inihelvete i näsan/halsen.. jag kunde inte gå och såg absolut ingenting! så märker jag bara att jesper tar tag i mig och drar iväg mig och frågar hur jag mår och om jag kan andas typ, kändes bara som om jag skulle spy..

så bara ser vi hur typ hälften av alla som var där bara springer därifrån med händerna för ansiktet och skriker typ..

HELT JÄVLA KAOS BLEV DET!!


hur kul är det då?! åh.. sitter hemma nu och har fortfarande ont i halsen/näsan och de svider i ögonen..

roligt man kan ha människor?

dålig avslutning på en annars hyfsad rolig kväll..!



du, jag, vi, dem. alla blir sura på dig din lilla h*ra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0