å en dag

Åhåå.. en TIDIGT (!!!!!!!!) morgon... tidigaste på flera månader -.-

gick upp 05:20 för att hinna ta en dusch innan jag skulle fixa mig och åka till skolan:P kulkul..

Hade först "läsning" ja vi vet ju alltid hur dem lektionerna slutar;D sen första frisör lektionen för denna termin!

Gick igenom allt vi ska hinna med innan höstlovet, service, färg, sling, komb. klippningar etc. etc. Så satt vi i grupper och diskuterade olika saker, typ skillnad mellan g-vg-mvg och sånt tråååååkiiiwgt..

På lunchen gick vi till MAX och åt (A) höhö en god crispy chicken sallad ;D
ramlösa, vilken smak? vilka finns det? granatäpple. päron och vanligt. okej, granatäpple!
anna: jag tar vanligt bara..
*hämtar en ramlösa* xD HAHAA

 och ja anna.. det tog ju några år?..

sen så spö-regnade det när vi skulle gå tillbaka till skolanjag och sara baxade våra brickor och hade som paraply över oss så vi inte förstörde frisyren;) mkt fint!!  läckert. MUMS!

Sen rullade vi bara olika permanenter och så.. AHAHHAHA spelade in en video som parodi till EH MARINE!

hahaha fyfan va vi garvade xD dem kommer i nästa inläg(A)

en puss på dig, en puss på mig!
och hela världen försvinner..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0